Elképesztően menő a legendás régi Lancia XXI. századi megtestesülése
A szupermodern Delta HF Integrale olyan stílusos külsőt kapott, hogy gyakorlatilag mindegy is, hogy mi hajtja.
A szupermodern Delta HF Integrale olyan stílusos külsőt kapott, hogy gyakorlatilag mindegy is, hogy mi hajtja.
A dél-koreai gyártó egy elérhető árú új elektromos kisautót tervez piacra dobni az európai piacon.
Miközben minden irányból támadnak a lehangoló hírek, a prémium autók, így például a nagy teljesítményű M-es BMW-k iránt egyre komolyabb az érdeklődés. Az ország legnagyobb BMW M kereskedésének megnyitóján jártunk.
Egy csapat videós érdekes kísérletre vállalkozott, de nem is ez a meglepő: a sajátos, de olcsó módszer olyan jól működött, hogy ki tudtak nyitni egy lezárt Teslát.
A Blazer EV hatótávja ideális esetben az 510 kilométert is elérheti.
A kínai gyártó a közeljövőben négy elektromos autót tervez piacra dobni.
A stílusos kisautóval a legnagyobb csendben suhanhatunk akár nyitott tetővel is.
Érkezőben a VW konszern cseh márkájának vadonatúj családi modellje.
Jelen tesztalanyunk maximálisan megfelel a kor kívánalmainak: tisztán elektromos hajtású és a szabadidő-autók ligájában focizik. Extra fűszer a duplamotoros összkerék-hajtás és a sportosan kupés hangvétel, de vajon mire képes a gyakorlatban a legerősebb ID.5?
Motorizált ajtónyitás/csukás, Swarovski kristályos fényszóró, tetőből lenyíló 8K kijelző, 35 hangszórós Bowers & Wilkins hifi az elsőként tisztán elektromos változatban elérhető hetedik generációs 7-es BMW-ben, mely a "forwardizmus" jegyében most hazánkba is megérkezett.
Sokan vásároltak villanyautót azt megelőzően, hogy a kormány bejelentette a rezsicsökkentés eltörlését. Az infrastruktúra is kiépülőben van. Már csak az a kérdés, hogy az új piaci környezetben ki akar majd elektromos járműre váltani.
A Pagani a jelek szerint totálisan szembe megy az autóipar aktuális trendjeivel.
Az újdonság nem annyira a szerény fogyasztásról, hanem sokkal inkább az őrült tempóról szól.
A rezsiharc elbukásával egyik pillanatról a másikra nagyot fordult a világ a villanyautósokkal is. Most úgy néz ki, ha valaki csak a „rezsivédett” árammennyiség felett tudja otthon tölteni autóját, azzal szembesülhet, hogy még 600 forint feletti hagyományos üzemanyagáraknál is a benzines vagy dízeles autóstársak járnak jobban.
Hamarosan megkapják idei céges autóikat a játékosok, amely több szempontból is jelentős változás idén.
A dél-koreai gyártó áramvonalas újdonsága akár 350 kW-os teljesítmény mellett is tölthető.
Az eddigieknél szerényebb teljesítmény mellé ezúttal nagyobb hatótávolság társul.
A Pininfarina Battista kevesebb mint 2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
Sokat kellett várnunk rá, most azonban már itthon is elérhető a japán gyártó akár 500 kilométeres hatótávú újdonsága.
A 100 százalékban elektromos verzió mellett a normál hibrid és a külsőleg tölthető hibrid Kia Niróba is bepattantunk. Jövünk minden információval többek közt a hajtással, az utastérrel és az árakkal kapcsolatban.